Vračila brez drame
V 15-ih dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov, ima kupec pravico vrniti izdelke ne glede na razlog. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov. Kupljene izdelke je potrebno vrniti najkasneje v roku 15-ih dni na naslov:
LILI IN SESTRE d.o.o., Ob Farjevcu 29, 1000 Ljubljana
Zahtevek za vračilo oz. menjavo blaga nam pošljite na: [email protected].
Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, neuporabljene, v originalni in nepoškodovani embalaži (na embalaži izdelka ne sme biti poštnih nalepk ali kaj podobnega) in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.Za vrnjene izdelke LILI IN SESTRE d.o.o. kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema, vrne zamenjavo za prvotni izdelek, vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši LILI IN SESTRE d.o.o. na enak način kot je bilo plačilo izvedeno v spletni trgovini (Paypal, vplačilo na osebni oz. transakcijski račun kupca,..).
Koriščeni darilni bon LILI IN SESTRE d.o.o. vrne v obliki dobropisa.
Če gre za blago, ki ga ni mogoče vrniti po pošti, vam v skladu s cenikom s pogodbenim partnerjem za izvajanje transportnih storitev, zaračunamo stroške vračila blaga.
Za vračilo blaga predlagamo Pošta Slovenije, pošiljka z možnostjo sledenja.
Reklamacije
Kupec lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake.
Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu. V kolikor popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek.Kakšen je postopek uveljavljanje garancije? Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov.
Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške. Reklamacijo pošljete na [email protected].